Recept od MUDr. Václavy Kunové z Rozumné hubnutí mě zaujal nejen nízkou cenou, ale hlavně snadnou a rychlou přípravou. Trvá jen 5 minut a dalších 45 už se nám kaše sama peče v troubě. 🙂 A přitom obsahuje vše, co naše tělo vyživí.

Navíc je kaše velice vhodnou snídaní pro probíhající zimní období. Teplé jídlo nás za chladných rán zahřeje a udělá dobrý základ na celý den. Velký ohlas měla i v mé podporující FB hubnoucí skupině žen Máme rády své ženské tělo. 🙂

Teď už ke zdravé pečené ovesné kaši od paní doktorky Kunové. Recept je součástí série jídelníčků, sedm dní od snídaně po večeře, na čtyři roční období, které chutnají a nezatíží naši kapsu. Tento je ze Zimního jídelníčku pro zdravé hubnutí.

Jelikož jsem byla 1 000 čtenář jejího e-booku Jak správně využít bílkoviny při hubnutí zdarma, který jsem získala po registraci do newsletteru, mi paní doktorka poslala jako poděkování tyto placené jídelníčky jako dárek. Navíc mi paní doktorka dovolila zveřejnit její recept zde na mém blogu. Děkuji, jsem vám moc vděčná, paní doktorko.:)

JARO, LÉTO, PODZIM, ZIMA

Každý z e-booků vám přináší kompletní jídelníčky na sedm dní sestavené z dobře dostupných surovin a v přijatelných cenách. Jídelníčky s celkovou energetickou hodnotou kolem 6500 kJ/den obsahují vyšší množství bílkovin a díky strategickým kombinacím se sacharidy o nižším glykemickém indexu udržují vyrovnanou celodenní glykemickou křivku.

Tím pádem byste po celý den neměli pociťovat hlad ani chutě a měli byste hubnout z tukových zásob, nikoli aktivní tělesnou hmotu. Jídelníčky jsou navrženy tak, abyste denně snědli 500 g zeleniny a přibližně 200 g ovoce.

MUDr. Václava Kunová

U každého jídla najdete rozpis surovin, postup a nutriční hodnoty.

Recept je na dvě porce. Jedna porce vychází na cca 300 kcal tzn. 1 200 kJ. Jedna porce bez ovoce vychází na 18 Kč. Vše zapisuji do Kalorických tabulek. Jsou výborným pomocníkem a můžete je využívat v základní, plně dostačující verzi, zdarma. Kalkulačka, jak přepočítáme kcal na kJ je tady. V zásadě 1 kcal = 4 kJ.

Složení živin v jedné porci:

  • Bílkoviny 20 g
  • Sacharidy 39 g
  • Tuky 6, 7 g
  • Vláknina 4,7 g
  • Vápník 241 mg.

Ingredience

2 porce
Suroviny na ovesnou kaši s brusinkami

Postup přípravy receptu

  1. Předehřejte troubu na 150 stupňů C.
  2. V zapékací misce o velikosti přibližně 15 x 15 m promíchejte vločky s proteinovým práškem, solí a skořicí.
  3. Přidejte brusinky a dýňová semínka.
  4. Zalijte mlékem a znovu promíchejte.
  5. Přikryjte alobalem a pečte po dobu 45 minut.
  6. Po upečení rozdělte kaši na dvě poloviny. Jednu ozdobte třeba kokosovými chipsy.
  7. Druhou polovinu nechte vychladnout a potom dejte zamrazit. Anebo schovejte v lednici na druhý den k snídani.

 

Právě vytažená kaše z trouby
Pečená ovesná kaše s brusinkami (1 porce)

Sezónní jídelníčky si můžete objednat v cenově zvýhodněném setu za cenu 250 Kč namísto 341 Kč, které byste zaplatili, pokud byste si kupovali každou knihu zvlášť. Do 21.3.2021 nabízí paní doktorka na tento set speciální poloviční „lockdown“ slevu. Můžete je mít všechny jen za 125 Kč.

V edici Sezónní jídelníčky vyšly paní doktorce Kunové:

Jarní jídelníčky pro zdravé hubnutí

Letní jídelníčky pro zdravé hubnutí

Podzimní jídelníčky pro zdravé hubnutí

Zimní jídelníčky pro zdravé hubnutí

Pokud byste chtěly i zdravě večeřet můžete si objednat od paní doktorky Kunové ještě 60 večeří pro zdravé hubnutí. 🙂

Cena 375 Kč, s promo slevou do 31.3.2021 jen za 290 Kč.

V ceně je zahrnuta automatická roční aktualizace zdarma. Aktualizace znamená přidávání nových receptů.

První vydání knihy pro rok 2019 obsahovalo 50 receptů, pro rok 2020 bylo rozšířeno o 5 dalších receptů a v roce 2021 přibylo opět dalších 5 receptů.

Sestavit ideální jídlo na večer není jednoduché.

Kniha 60 večeří pro zdravé hubnutí vám přináší recepty na studené a teplé pokrmy, které zvládne připravit úplně každý.

Vznikla proto, že jste si ji přáli. Víte, že byste měli mít k večeři potraviny bohaté na bílkoviny a k tomu zeleninu. V období aktivního hubnutí bez pečiva a bez příloh. Ale jak to udělat, abyste nejedli pořád to samé dokola?

Inspirujte se 60 recepty na zdravé a rychlé večeře.

V úvodu knihy se dozvíte, co je důležité, abyste zvládli večer bez problémů: bez hladu a chutí na nevhodné potraviny nebo spíše pochutiny.

Máte problém s tím, že vám zelenina nechutná? Možná se najdete v některé z chyb. Dostanete vysvětlení, jak tyto chyby odstranit. A jak upravit zeleninu, aby vás ve spojitosti s bílkovinami zasytila a chutnala vám.

MUDr. Václava Kunová

 

Dobrou chuť!

Adél ♥

Adéla Kubešová

Autor Adéla Kubešová

40+! No a? Plňte si sny a cestujte po světě. Zkrátka žijte život naplno. Ve 40 letech jsem si odjezdem do krásné Anglie splnila dávný sen. Teď pomáhám i ostatním ženám roztáhnout křídla a rozletět se za radostnějším a naplněnějším životem.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *